Esser Clinics klachtenregeling
Wat moet u doen als u een klacht heeft?
U kunt erop rekenen dat we uw klacht altijd serieus nemen en strikt vertrouwelijk omgaan met uw gegevens
Het indienen van uw klacht geeft ons de mogelijkheid om samen met u een oplossing te vinden
Ook helpt het ons om de kwaliteit van onze zorg- en dienstverlening te optimaliseren.
Als u om wat voor reden dan ook niet tevreden bent, laat het ons dan weten. Bespreek eerst de klacht met de direct betrokkene of diens verantwoordelijke. Er kan sprake zijn van een misverstand en dan zoeken we graag naar een oplossing. Indien u uw klacht niet met de betrokkene kunt of wilt bespreken, kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van erisietsmisgegaan.nl voor een onafhankelijke klachtenregeling en/of een geschillencommissie.
De klachtencoördinator helpt u bij het zoeken naar een bevredigende oplossing voor uw klacht en informeert u over het klachtenproces. Bij de klachtencoördinator kunt u ook terecht voor al uw vragen omtrent klachten.
U kunt contact opnemen met de klachtencoördinator door een e-mail sturen naar info@esserclinics.nl. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie van de klachtencoördinator.